Thursday 5 June 2014

Παγωτό μάνγκο


Παγωτάκι δροσερό δροσερό και εξωτικό θα σας κεράσουμε σήμερα!
Για να σας δροσίσουμε στις ζέστες του καλοκαιριού που ακόμα βέβαια δεν τις έχουμε νοιώσει, αλλά θα έρθουν, που θα πάει??
Εξωτικό φρούτο το μάνγκο πολύ νόστιμο και αρωματικό! Η γεύση του όταν είναι ώριμο, σε μένα τουλάχιστον φαίνεται κάπως "πιπεράτη" και ιδιαίτερη, κάτι που το κάνει ξεχωριστό. Δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην σκαρώσω ένα παγωτάκι μάνγκο, ένα από τα πρώτα παγωτά που έφτιαξα την φετινή καλοκαιρινή σεζόν.
Στο εξωτερικό από ότι έχω δει στο ίντερνετ, το συνδυάζουν με αβοκάντο. Εγώ προτιμώ το φρούτο μόνο του, γιατί θεωρώ την γεύση του καλύτερη και πιο αυθεντική.
Το λίγο ξύσμα λάϊμ που του πρόσθεσα, έδωσε ένα λεμονάτο τόνο και μπορώ να πω ότι ήταν αυτό το κάτι, που κάνει το παγωτό μάνγκο πραγματικά λαχταριστό!
Δείτε παρακάτω πως θα το ετοιμάσετε και τι άλλο φυσικά.....φτιάξτε το!!

Τα υλικά μας:
500 γρ. μάνγκο (ακαθάριστο)
400 γρ. ζαχαρούχο γάλα
250 γρ. κρέμα γάλακτος ζαχαροπλαστικής
λίγο ξύσμα λάϊμ
1 μασουράκι άρωμα βανίλιας
κίτρινο χρώμα ζαχαροπλαστικής
Τι κάνουμε:
Καθαρίζουμε το μάνγκο, αφαιρώντας την φλούδα και το κουκούτσι. Κόβουμε την ψίχα του φρούτου σε κυβάκια και τα βάζουμε στην κατάψυξη για τρία τέταρτα της ώρας. Θέλουμε να παγώσουν αλλά όχι εντελώς, για να πολτοποιηθούν πιο εύκολα στο μπλέντερ.
Χτυπάμε με το μίξερ χειρός την κρέμα γάλακτος για 3-4 λεπτά, ν΄ αρχίσει να πήζει. Προσθέτουμε λίγο λίγο το ζαχαρούχο. Κατόπιν το άρωμα βανίλιας και το ξύσμα λάϊμ.
Στο σημείο αυτό, μπορούμε να προσθέσουμε προαιρετικά κίτρινο χρώμα ζαχαροπλαστικής, για να τονίσουμε το χρώμα του παγωτού.
Χτυπάμε με το μίξερ το μείγμα μας, για ακόμη 6-7 λεπτά. να αφρατέψει καλά.
Πολτοποιούμε στο μπλέντερ το μισοπαγωμένο μάνγκο. Το προσθέτουμε στο μείγμα του παγωτού και ανακατεύουμε απαλά με κουτάλι να ενωθούν τα υλικά μας.
Βάζουμε το μείγμα στην κατάψυξη για 2 ώρες.
Χτυπάμε άλλη μια φορά με το σύρμα των αυγών ή το μίξερ χειρός στην χαμηλή ταχύτητα. Θέλουμε να σπάσουν οι κρύσταλλοι που ίσως έχουν δημιουργηθεί, αλλά όχι να λιώσει το παγωτό μας.
Το βάζουμε στο κουτί που θα το φυλάξουμε και το τοποθετούμε και πάλι στην κατάψυξη να παγώσει εντελώς. Δεν θα χρειαστεί άλλο χτύπημα.
Πριν σερβίρουμε το παγωτάκι μας, το αφήνουμε για 5 λεπτά έξω από την κατάψυξη, να μαλακώσει λίγο.
Γαρνίρουμε όπως μας αρέσει και απολαμβάνουμε!
Καλή επιτυχία!
Ειρήνη Ε.

16 comments:

Elpiniki said...

Δε μας πτοει που δεν ηρθε ακομα το καλοκαιρι, εμεις τα παγωτακια μας θα τα ξεκινησουμε!
Αγαπημενο μανγκο, λαχταριστο παγωτακι!

paraxeno pirouni said...

Εξαιρετικό φαίνεται το παγωτό μάνγκο και αρκετά εύκολο στο να φτιαχτεί. Έχω κάνει αυτό με το αβοκάντο αλλά το άρωμα από το μάνγκο θα του ταιριάζει ακόμα καλύτερα.
Την καλημέρα μου!

mia maria said...

Πολύ ωραίο! Δροσιστικό και αρωματικό!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Ειρήνη!
Φαίνεται ωραιότατο το παγωτό μάνγκο!!! Πολύ λαχταριστό και σίγουρα νόστιμο αν κι εμένα με ζορίζει το μάνγκο σαν γεύση!!!
Καλή συνέχεια και καλοφάγωτο!!

DIMI said...

Καλημέρα Ειρήνη μου!!Λαχταριστό τό παγωτό σου!!Εύκολη συνταγή καί σίγουρα πολύ νόστιμη!!Τό μάνγκο μού αρέσει σάν γεύση!!Θά τό δοκιμάσω!!Φιλάκια!!

lenia said...

Δροσιστικό κ νοστιμότατο!!!
Φιλάκια!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πραγματικά πολύ εξωτικό φαίνεται!!! Μπράβο για την πρόταση. Αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το μάνγκο σαν υλικό, λέω να την κάνω την πρόβα μου!!

SpIrToKoYto said...

Ηδη είμαι κάτω από εξωτικό φοίνικα και το απολαμβάνω Ειρηνάκι μου...
( πότε θα αξιωθώ να το φτιάξω δεν ξέρω...Δεν στ΄λνεις ταπεράκι...??? )

Καλημέρες και πολλά φιλιά σε όλες σας...♥

- spoonstories- said...

Το μάνγκο το ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα και έμαθα να το συνδυάζω σωστά ώστε να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα γεύσης! Παγωτάκι δεν το έχω κάνει αλλά νομίζω πως θα είναι μούρλια!!

Unknown said...

Το μάνγκο είναι η αγαπημένη μου φρουτογεύση σε παγωτό! Πάντα το προτιμώ! Πολύ εξωτική ιδέα και εύκολη εκτέλεση!
Φιλιά πολλά!

Μαρία Έλενα said...

όμορφη συνταγή
Φιλάκια ...

ΕΛΕΝΑ said...

Σήμερα η μέρα το παγωτάκι της το ήθελε!!!
Και τι δεν θα δινα για ένα μπολάκι από το υπέροχο, εξωτικό, αρωματικό δικό σου παγωτάκι Ειρήνη μου!
Φιλάκια!

Chrisi said...

Νόστιμο φαίνεται και δροσερό ,αν και σήμερα εδω έχουμε κρύο ευχαρίστως θα ετρωγα,θα ειναι στις υποψιν συνταγές,πολλα φιλια.

Katrina said...

Φαινεται νοστιμοτατο!!!!!
Και πολυ ευκολο!!!!!!

Ερμιόνη said...

Σήμερα δεν έχουμε παράπονο από τον καιρό Ειρήνη, είναι αρκετά καλύτερος ευτυχώς!
Το πιστεύεις ότι δεν έχω δοκιμάσει ακόμα μάνγκο;;
Πήρα όμως μερικά για δοκιμή οπότε επιτέλους θα αποκτήσω άποψη!
Έχω δει να το συνδυάζουν επίσης πολύ με καρύδα!
Φιλιά!

Mary said...

Σε παγωτάκι δεν το έχω δοκιμάσει Ειρηνάκι μου, πολύ ωραία ιδέα μου έδωσες!

Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...